Oftest stillede spørgsmål og svar (FAQ)

Læs venligst nogle af vores oftest stillede spørgsmål og svar herunder, inden du sender os en mail.

Har du et spørgsmål som du ikke finder svar på, er du velkommen til at sende os en mail på mail@edzo.dk og vi vil besvare dit spørgsmål hurtigst muligt.

Generelt

Ja, du har mulighed for at betale via bankoverførsel eller med kreditkort som VISA, Mastercard og Eurocard igennem vores udbyder Stripe. Du har også mulighed for at betale via Paypal.

Som en ekstra service, kan du også vælge at betale med Viabill, hvor din betaling deles op i flere del-betalinger.

Vi trækker først pengene fra din konto, når vi sender varerne til dig. Du kan dog opleve, at beløbet står som om det er trukket fra din konto, men det skyldes at beløbet reserveres af vores udbyder af betalingskort. Det overføres først til os, samme dag som varen afsendes fra os.

Ja, du vil modtage en faktura på mail, så snart vi har afsendt din ordre. Fakturaen leveres som en vedhæftet PDF-fil.

Ja, hvis du krydser af på den enkelte vare eller angiver det i bemærkningerne til din ordre, så pakker vi gerne det købte ind som en gave, for 19 DKK. Hvis du har specielle ønsker til gavepapir, så angiv det også i bemærkningerne.

Langt størstedelen af vores varer bliver produceret i et begrænset antal. Finder du en vare, som er udsolgt, er du altid velkommen til at kontakte os på mail@edzo.dk og høre om det er muligt at få fat i flere.

Nej det har vi ikke, men du er altid kontakte os og komme forbi for at prøve en vare, hvis vi har den hjemme. Kontakt os venligst på forhånd, for nærmere aftale.

EDZO har eksisteret som webshop siden 2014. Læs mere om vores historie.

Levering og returnering

Du får gratis levering til nærmeste pakkeshop, hvis din ordre overstiger 500 DKK.

Hvis din ordre ikke overstiger dette beløb, er prisen for forsendelse på 39 DKK., ved levering til en GLS Pakkeshop. Ønsker du at få leveret din ordre direkte til døren, kan dette ske mod en mindre merpris.

Levering til en firmaadresse kan også lade sig gøre, til samme pris som levering til Pakkeshop.

Da der er tale om håndlavede produkter, vil nogle af dem blive produceret specifikt til den enkelte ordre.
Derfor kan leveringstiden være typisk 7-14 hverdage.
Har du behov for hurtig levering, så kontakt os og spørg om det er muligt.

Ja, udover at få sendt varerne med DAO365 eller GLS Danmark, kan du også afhente varerne på vores adresse, men kun mod forudgående aftale.

Alle ordrer sendes via GLS Danmark i en foret kuvert, for at sikre at dine varer når forsvarligt frem til dig. Drejer det sig om større ordrer, sendes de som pakkepost.

Alle ordrer sendes fra vores adresse i Danmark, hvor vi inden afsendelse har checket dem, for at sikre at kvaliteten på varerne er, som vi ønsker det.

Ja, på alle ordrer sendes en “Track and Trace” kode på e-mail og SMS (hvis du har opgivet et telefonnummer), så du løbende kan se hvor langt din ordre er nået.

Ja, hvis du køber for 500 kr. er mere, får du gratis fragt og forsendelse på din ordre.

Du kan altid returnere din vare indenfor 30 dage og få dine penge tilbage.

Udover denne periode tilbyder vi at tage varer retur, mod udstedelse af tilgodebevis.

Vælger du at benytte din returret, vil vi bestræbe os på at returnere pengene hurtigst muligt. Der kan dog gå op til 10 dage, før pengene står på din bankkonto.

Pengene refunderes til det betalingskort og dermed den konto der blev brugt, da du afgav ordren. Af rent sikkerhedsmæssige grunde, kan vi ikke refundere pengene til en anden konto.